Spletni seminar - ZOOM
09.05.2025 od 8:30 - 12:30 ure, z vmesnimi odmori
Na delavnici boste v petih korakih spoznali praktične tehnike za obvladovanje čustev in samozavesten pristop k težavnim pogovorom, to pa vam bo prineslo še več kredibilnosti in konkurenčno prednost pred drugimi.
Delo s strankami je pogosto naporno, kljub temu, da je večina stranka uvidevnih in potrpežljivih. Včasih pa se na drugi strani srečamo z nerazumevanjem, nezadovoljstvom, agresivnim tonom ali celo s konfliktom. Za učinkovito komunikacijo s strankami ni dovolj zgolj poznavanje prodajnih tehnik, temveč je pomembno razumeti, da si stranka želi biti slišana in videna. Učinkovit pristop v težavnih pogovorih vključuje ohranjanje mirnosti in zbranosti, razumevanje strankinih potreb ter veščina postavljanja jasnih prošenj ali jasnih mej.
Kaj vam bomo predstavili na naši praktični delavnici?
- Kako se odzvati na neprijazne, zahtevne ali nezadovoljne stranke? Vzpostavljanje profesionalnega odnosa z ohranjanjem mirnosti in samozavesti. Upravljanje z lastnimi čustvi, razvoj notranje kapacitete za težaven pogovor in uporaba empatije za zmanjšanje napetosti ali drugih neprijetnih občutkov.
- Aktivno poslušanje: veščina, ki je potrebujemo, da drugega razumemo tudi, če se izraža na način, ki nam je neprijeten. Postavljanje jasnih prošenj, ki jih drugi ne bodo slišali kot zahteve, pač pa bodo jasno izrazile vaše želje. S tem načinom izražanja je več možnosti, da bodo drugi vaše želje slišali, jih razumeli in bili pripravljeni na sodelovanje;
- Obravnavanje določenih situacij, ki nam lahko predstavljajo težavo, kot npr. kako stranki postaviti mejo in reči ne, kako stranko prekiniti ali kako jo sploh razumeti.
Z vami bosta predavateljici Mag. Vesna Klemenčič Kuder in Polona Klarič
Obvezna je predhodna spletna prijava.Spletno povezavo pošiljamo dan pred izvedbo.
Cena:
- Nečlanska kotizacija: 80,00 € + 22 % DDV / osebo - 97,60€
- Članska kotizacija: 50,00 € + 22 % DDV / osebo - 61,00€
Plačilo kotizacije na udeleženca: Prosimo, da kotizacijo poravnate pred pričetkom seminarja na transakcijski račun Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana, številka: 02013-0253606416 (NLB) Sklic: 00 200035 - davčna številka. Namen plačila: OTHR. Prosimo, da potrdilo o plačilu pošljete na e-naslov izobrazevanje@ozs.si.
Pisne odjave poslane na izobrazevanje@ozs.si upoštevamo do 2 dni pred dnevom izobraževanja, sicer zaračunavamo 100 % kotizacijo. V primeru, da odjave ne sporočite, kotizacijo zaračunamo v celoti.
V primeru prenizkega števila prijav si pridržujemo pravico do odpovedi.
Dodatne informacije: izobrazevanje@ozs.si, 01 5830 504 / 553
Vljudno vabljeni!