Zakon v določilih, ki so bila vanj vnesena na podlagi dopolnila koalicijskih strank, tako med drugim predvideva, da bi moral imeti izvajalec tudi za odvoz navadnih osebnih vozil najmanj dve (2) vozili za odvoz vozil s 3.500 kilogrami, najmanj eno (1) vozilo za odvoz vozil s 7.500 kilogrami in najmanj eno (1) vozilo, namenjeno odstranjevanju vozil s 44.000 kilogrami skupne mase.
To je povzročilo razburjenje med mnogimi člani OZS, saj so mnogi do sedaj bili izvajalci avtovlek. Prav zato smo v Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS) takoj opozorili, da imajo podjetja in obrtniki, ki opravljajo storitve avtovleke, z zavarovalnicami in avtohišami sklenjene pogodbe za odvoze pokvarjenih in poškodovanih vozil. Tako bi nova ureditev ne le posegla v že obstoječa pogodbena razmerja podjetij in delujočo prakso, ampak bi povzročila, da na avtocestah in na hitrih cestah večina izvajalcev vlek ne bi več smela ali mogla opravljati svoje dejavnosti. Zato so predstavniki OZS v razgovorih z Ministrom za infrastrukturo Jernejem Vrtovcem in predsednikom uprave DARS Valentinom Hajdinjakom poskušali doseči dogovor.
Ker so poslanci v Državnem zboru zakon sprejeli, je obstajala le možnost, da se svetnike v Državnem svetu prepriča, da vložijo in sprejmejo predlog za odložilni veto. Seja je bila včeraj in državni svet je sprejel odložilni veto na zakon. Tako zakon (še) ne bo veljal.
Predstavniki sekcije avtoserviserjev in sekcije za promet na čelu s predsednikom OZS Brankom Mehom so se tako včeraj, skupaj tudi s predstavniki Gospodarske zbornice Slovenije in Slovenskega zavarovalnega združenja sestali s predstavniki DARS-a. Dogovorili so se o oblikovanju posebne delovne skupine, ki bo definirala pogoje za izvajanje avtovlek. Vsi so se strinjali, da je področje avtovlek potrebno urediti. Vodstvo DARS-a pa je poudarilo, da je družba kot odgovoren upravljavec avtocest in hitrih cest dolžna poskrbeti za čim hitrejši odvoz poškodovanih in okvarjenih vozil, kar pa morajo opraviti ustrezno usposobljeni izvajalci.