OZS Sekcija

AVTOSERVISERJEV

Sekcija avtoserviserjev pri OZS se z zavarovalnicami že pogaja

Na OZS smo v pogajanjih z Zavarovalnico Triglav in Zavarovalnico Sava, nadaljujemo pa tudi z zavarovalnico Generali. Sekcija avtoserviserjev na nevzdržne razmere zavarovalnice opozarja že dlje časa, hkrati pa članom pomaga, da argumentirano in z ustreznimi dokazili izboljšajo pogoje medsebojnega poslovanja z zavarovalnicami. Članom svetujemo, da se obrnejo na sekcijo ter upoštevajo njena priporočila glede dogovarjanja z zavarovalnicami, saj so lahko tako bistveno bolj uspešni pri doseganju ugodnejših pogojev sodelovanja. Septembra in oktobra bomo po Sloveniji organizirali tudi srečanja avtoserviserjev, kjer se bodo člani lahko še dodatno seznanili z razmerami in načini sodelovanja z zavarovalnicami.

Nasveti sekcije avtoserviserjem

Sekcija avtoserviserjev pri OZS svojim članom pri urejanju odnosov z zavarovalnicami svetuje, da v prvi vrsti poznajo vse stroške, ki vplivajo na ceno njihove delovne ure in jo s programom Kalkulator cen, ki je na spletni strani sekcije, tudi pravilno izračunajo. Rezultati kalkulacije so osnova za izdelavo cenika, ki ga mora vsak avtoserviser vidno izpostaviti v svoji delavnici. Cenik pa je skupaj z opisom opremljenosti delavnice in strokovnosti kadra najboljši argument za pogovore o pogojih sodelovanja z zavarovalnicami. Sekcija svetuje, da pogovori in pogajanja z zavarovalnico potekajo vsaj enkrat letno. Sekcija tudi svetuje, da pri pogodbenem prevzemanju dodatnih nalog zavarovalnice avtoserviserji le-te ovrednotijo in uporabijo kot argument pri pogajanjih za izboljšanje pogojev. Tisti, ki priporočila sekcije upoštevajo in imajo z zavarovalnicami aktiven odnos, so uspešnejši tudi pri doseganju boljših pogojev.

Pogajanja sekcije z zavarovalnicami

Sekcija avtoserviserjev pri OZS pa svojim članom pomaga tudi s tem, da se z zavarovalnicami pogaja tudi sama. Na medsebojnih srečanjih jim predstavlja probleme vseh avtoserviserjev, na primer z dejstvom, da tovarniški normativi za servisiranje vozil zajemajo le čas samega popravila, ne pa tudi cenitve vozila, fotografiranja ter druge administracije in vrste skritih aktivnosti, ki so jih zavarovalnice v zadnjem obdobju v veliki meri prenesle na avtoserviserje. Tema so tudi vedno višji stroški ravnanja z odpadki, ki nastajajo pri servisiranju vozil. Vse več pozornosti pa sekcija ob pogovorih z zavarovalnicami posveča zaostajanju pokrivanja stroškov, saj se je zaradi slabe odzivnosti zavarovalnic v nezavidljivem položaju znašel že marsikateri avtoserviser, kar ga je pripeljalo na rob preživetja.

Jeseni regijska srečanja avtoserviserjev

V tej luči Sekcija avtoserviserjev pri OZS stavko nekaterih avtoserviserjev sicer razume, je pa prepričana, da je rešitev predvsem v čim bolj pogostem srečevanju avtoserviserjev, izmenjavi medsebojnih izkušenj in dialogu z zavarovalnicami. Na tem mestu vas zato že sedaj vabimo, da se udeležite regijskih srečanj avtoserviserjev, ki jih bo sekcija na to temo organizirala skupaj z območnimi zbornicami.

Preberite tudi: