OZS Sekcija

AVTOSERVISERJEV

Zavarovalnice: OZS je pripomogla k izboljšanju situacije v panogi

V okviru regijskih srečanj avtoserviserjev z zavarovalnicami je bilo izvedeno tudi srečanje osrednjeslovenske in notranjske regije na OOZ Grosuplje. Poleg številnih avtokleparjev, avtoličarjev in avtoserviserjev so se srečanja udeležili tudi predstavniki največjih zavarovalnic. Ti so enotno ocenili, da je OZS izjemno dobro in pomembno pripomogla k izboljšanju situacije v panogi, saj s svojim pristopom spodbuja dialog med avtoserviserji in zavarovalnicami, pomaka k odzivnosti avtoserviserjev, da vlagajo vloge za spremembo pogodbenih pogojev ter zavarovalnice nagovarja, da se čim bolj pozitivno odzivajo na vloge avtoserviserjev.

Predstavniki treh zavarovalnic so zagotovili, da se poskušajo čim prej odzvati na vložene vloge, vendar je v obdobju, ko OZS izvaja regijska srečanja, število vlog precej naraslo. So se pa vse tri zavarovalnice s sekcijo dogovorile, da se člani OZS lahko obrnejo za pomoč tudi na sekcijo, če ne bodo zadovoljni z odzivnim časom zaravovalnic in bo sekcija posredovala za hitrejše reševanje vlog. Veliko avtoserviserjev je že doseglo izboljšanje pogojev - po besedah predstavnikov zaravoralnic so letos dogovor dosegli že z več sto avtoserviserji. Predstavniki zavarovalnic so si bili tudi enotni, da dialog z OZS in z avtoserviserji, ki se udeležujejo regijskih srečanj, ki jih organizira OZS oz. sekcija skupaj z OOZ, omogoča boljše sodelovanje in medsebojno razumevanje ter da le aktivna vloga vseh vpletenih vodi k uspešnemu razvoju avtoservisne dejavnosti v Sloveniji. Opozorili so tudi, da več kot enkrat letno ne spreminjajo pogojev poslovanja z nobenim avtoserviserjem.

Prisotni avtokleparji in avtoličarji so izpostavili tudi druge probleme: normativi so pri različnih programskih platformah različni, čeprav predstavniki vsake od njih zatrjujejo, da gre za tovarniške normative; storitve, ki jih pogodbeni avtoserviserji opravljajo za zavarovalnice, niso ovrednotene niti časovno, niti finančno; ne upoštevajo se stroškov ekologije, čeprav postaja to vse večji strošek avtoserviserja; organizacija dela in optimizacija je odvisna od velikosti avtoservisa; kadrovski problemi avtoserviserjev postajajo bolj izraziti tudi zaradi nizkih priznanih cen delovnih ur zavarovalnic in podobno.

Srečanje se je tudi tokrat zaključilo s prijetnim druženjem, kjer je bila priložnost, da so se avtoserviserji osebno spoznali s predstavniki zavarovalnic in se še bolj natančno pogovorili o svojih problemih. Nova spoznanja in novi argumenti avtoserviserjev bodo predstavnikom sekcije v veliko pomoč pri nadaljnjih pogovorih z zavarovalnicami. Te bo sekcija nadaljevala tudi v prihodnjem letu. Predvidoma v januaju pa bo izvedeno še regijsko srečanje na Gorenjskem.